Få en uforpligtende gennemgang af din virksomhed

Vi investerer én time*, med en forhåbning om at vi sammen får talt os varme på udfordringen og hinanden.

Gratis
Uforpligtende
Effektivt
Vi har bl.a. medvirket i:
*Vi har enkelte kriterier, som vi screener på.
Tak! Første mur er nu nedbrudt: vi har modtaget din henvendelse.

Vi glæder os til at hilse på dig.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Kæmpe tak for et sindssygt godt forløb i forbindelse med skabelsen af vores expresbusfilm. Kunne ikke have ønsket os bedre output.

Dina Blander Simonsen

Art Director, Nordjyllands Trafikselskab

En professionel samarbejdspartner, der er god til at kommunikere. I DAVA Foods er vi meget glade for samarbejdet med Absent Wall.

Sune Andersen

Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S

Serviceniveauet er helt i top. Som kunde føler jeg mig 100% i centrum ift. at opgaven bliver løst på professionel vis og til vores bedste.

Karina Poulsen

Marketing Manager, DESMI

I kender vores brandudtryk og vores humor. Det er mega praktisk, nemt og effektivt, og det bliver altid godt. Vi havde ikke været der, hvor vi er nu, uden jer.

Solveig Malvik

Director of Branding & Outbound Marketing, Asetek

Dedikation, Indsigt og Utrættelig Indsats. Selvom en gravemaskine eller dumper ikke er det mest fotogene objekt, formår de at fremhæve det bedste i alt.

Dennis Vesterbæk Hampe

Head of Global Marketing, Hydrema

A.W. teamet har endnu engang vist, at I forstår "vores verden" med fremragende rådgivning og et produkt af høj kvalitet. Tak!

Rune Steiness

PR-Konsulent, Louis Nielsen A/S

Kæmpe tak for et sindssygt godt forløb i forbindelse med skabelsen af vores expresbusfilm. Kunne ikke have ønsket os bedre output.

Dina Blander Simonsen

Art Director, Nordjyllands Trafikselskab

En professionel samarbejdspartner, der er god til at kommunikere. I DAVA Foods er vi meget glade for samarbejdet med Absent Wall.

Sune Andersen

Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S

Serviceniveauet er helt i top. Som kunde føler jeg mig 100% i centrum ift. at opgaven bliver løst på professionel vis og til vores bedste.

Karina Poulsen

Marketing Manager, DESMI

I kender vores brandudtryk og vores humor. Det er mega praktisk, nemt og effektivt, og det bliver altid godt. Vi havde ikke været der, hvor vi er nu, uden jer.

Solveig Malvik

Director of Branding & Outbound Marketing, Asetek

Dedikation, Indsigt og Utrættelig Indsats. Selvom en gravemaskine eller dumper ikke er det mest fotogene objekt, formår de at fremhæve det bedste i alt.

Dennis Vesterbæk Hampe

Head of Global Marketing, Hydrema

A.W. teamet har endnu engang vist, at I forstår "vores verden" med fremragende rådgivning og et produkt af høj kvalitet. Tak!

Rune Steiness

PR-Konsulent, Louis Nielsen A/S

Kæmpe tak for et sindssygt godt forløb i forbindelse med skabelsen af vores expresbusfilm. Kunne ikke have ønsket os bedre output.

Dina Blander Simonsen

Art Director, Nordjyllands Trafikselskab

En professionel samarbejdspartner, der er god til at kommunikere. I DAVA Foods er vi meget glade for samarbejdet med Absent Wall.

Sune Andersen

Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S

Serviceniveauet er helt i top. Som kunde føler jeg mig 100% i centrum ift. at opgaven bliver løst på professionel vis og til vores bedste.

Karina Poulsen

Marketing Manager, DESMI

I kender vores brandudtryk og vores humor. Det er mega praktisk, nemt og effektivt, og det bliver altid godt. Vi havde ikke været der, hvor vi er nu, uden jer.

Solveig Malvik

Director of Branding & Outbound Marketing, Asetek

Dedikation, Indsigt og Utrættelig Indsats. Selvom en gravemaskine eller dumper ikke er det mest fotogene objekt, formår de at fremhæve det bedste i alt.

Dennis Vesterbæk Hampe

Head of Global Marketing, Hydrema

A.W. teamet har endnu engang vist, at I forstår "vores verden" med fremragende rådgivning og et produkt af høj kvalitet. Tak!

Rune Steiness

PR-Konsulent, Louis Nielsen A/S

Hvad er en reklamefilm?

En stærk reklamefilm er en investering i opmærksomhed, troværdighed og relationer – og den gør dit brand til et, som folk husker og vælger.

Det er en målrettet fortælling, der kombinerer kreativitet og strategi for at præsentere jeres virksomhed, produkt eller budskab.

Reklamefilm er korte, effektfulde og skabt til at fange opmærksomheden på tværs af platforme – fra sociale medier til tv.

Oftest vil man se en stærk indsats på en kanal, hvorefter man versionerer budskabet på tværs af ens marketingmix.

Det kan være downcuts på SoMe eller i ens retargeting, for at sikre at målgruppen bliver eksponeret for budskabet nok gange, til at det reelt hænger ved. 

Reklamefilm - hvornår skal vi bruge dette?

Reklamefilm spiller på højeste fællesnævner og er et af de senere skridt man vil tage i ens contentproduktion.

Det er ikke for at tale konceptet ned, men det kan være svært at omsætte en reklamefilm til værdi, såfremt man ikke allerede har en contentstrategi eller har prioriteret at lave eksempelvis en virksomhedspræsentation, kampagnevideo eller en profilfilm.

Hvordan skal vi bruge en reklamefilm?

Reklamefilm gør sig godt i et push setup.

Ideelt set skaber man et setup, hvor man kan skubbe filmen ud til målgruppen, om det så er på TV, betalt annoncering eller i en biograf.

Vi skal sikre at ressourcerne investeret har en effekt og dette gøres, ved at prioritere leveringen af reklamefilmen.

Hvilke typer af reklamefilm kan man lave?

Reklamefilm kan tage mange former afhængigt af din virksomheds behov og mål.

Det kan være produktfokuserede film, der fremhæver et specifikt produkts unikke fordele.
Brandingfilm, der fortæller virksomhedens historie og styrker dens identitet.

Kampagnefilm bruges ofte til at skabe opmærksomhed omkring særlige initiativer eller budskaber,

mens rekrutteringsfilm giver potentielle medarbejdere et indblik i virksomhedens kultur og værdier.

Animationsfilm er en effektiv løsning, når komplekse ideer skal formidles på en visuelt engagerende og letforståelig måde.

Processen for reklamefilm

Processen for en reklamefilm er meget lignende processen for en generel videoproduktion.

Differentieringen ligger i budskab og vinkel på indholdet.

Oftest ser man en reklamefilm, som presser på en en generel agenda eller søger at skabe awareness.

En reklamefilm vil ikke være en generel indflyvning på jeres virksomhed eller fortælle jeres medarbejderes historier.

De vil som oftest være drevet mere af storytelling som fortælleteknik, end af de mere autentiske og dokumenterende greb.

Indsigt

Vi kombinerer kreativitet med dyb indsigt i B2B-kommunikation for at skabe reklamefilm, der både engagerer og leverer resultater.

Det er ikke nok blot at komme med et kamera, det kræver desværre lidt indsigt i jeres niche.

Platformsvalg

Vi har talt om, at det er vigtigt at tale til den rette målgruppe, når man producerer en reklamevideo. Et andet faktum er også, at det er vigtigt at sende reklamefilmen ud på de rette platforme. Når vi har foretaget en analyse af din målgruppe, vil vi også meget lettere kunne gennemskue, hvad den rette platform for din reklamefilm er. Der er ingen grund til at satse på facebook, hvis din målgruppe mestendels befinder sig på Youtube eller Instagram. Vi har stor erfaring i netop platforme, og derfor kan vi vejlede dig til, hvilken strategi vi skal benytte os af, når vi lancerer din reklamefilm.

Hvad koster det?

Ønsker du en pris på reklamevideo, skal vi selvfølgelig kende omfanget af dit projekt.

Vores reklamefilmspriser varierer fra kunde til kunde, men du kan vide dig sikker på, at vores priser altid er nøje afstemt med de ydelser, vi leverer til dig. Essensen er økonomisk bæredygtig kreativitet og vores samarbejde bliver kun kortvarigt, såfremt vi ikke skaber succes for jer.

Processen

Vi håndterer hele processen fra idé til distribution, så du kan fokusere på din forretning.

Skal vi tage en snak?

Ring til os på 93 59 00 02 eller vælg en dag og et tidspunkt, der passer dig.

   
     
   
     

Mød os 👋

Få en gratis konsultation
Gratis
Uforpligtende
Effektivt

Dyk ned i de øvrige
services

Branding & Identitet

Branding er kunsten at forme opfattelser og følelser, mens identitet gør det nemt for målgruppen at genkende jer. Dette fundament kan vi støbe eller styrke, således vores fælles afsæt er stærkt, når jeres budskaber skal møde verden.

Læs om branding & identitet
Strategisk kommunikation

Kommunikationsindsatser skal bidrage til at I når jeres forretningsmål – men det gør vi kun, hvis vi formår at kommunikere på en måde, der giver modtageren lyst til at lytte. Det kræver et strategisk blik på kommunikationen.

Læs om strategisk kommunikation
Videoproduktion

Video er et effektivt redskab, når målgruppen skal tages på en rejse ind i jeres brandunivers. Med 1000+ produktioner gennem et årti, ved vi hvordan man forener den gode fortælling med sikker eksekvering. Fra idéudvikling til færdig produktion.

Læs om videoproduktion
Kurser & oplæg

Vi deler viden, der rykker ved jeres perspektiver og know-how. Indholdet kan skræddersyes til netop jeres case, uanset om emnet er brandstrategi, strategisk kommunikation eller videoproduktion. Vi afholder løbende faglige events.

Læs om kurser & oplæg