‘A Tough Job’
Cases /
Hydrema
Udfordring
Hvordan får du overbevist en diesel-elskende målgruppe om, at din nye eldrevne dumpertruck er lige så kraftfuld som sine forurenende alternativer - uden at målgruppen er ved at brække sig over, hvor frelst du er?
Kunde
Hydrema
Services
Content on Demand
Videoproduktion
Kommunikationsstrategi
Løsning
Old-school arbejderklasse-amerikanere køber ikke ind i en elektrisk truck, blot fordi det er det bæredygtige valg. Derfor måtte vi føre den elektriske dumpertruck ind i den verden, de kender, hvor store, tunge maskiner er det moderne samfunds byggesten. En verden fuld af tough jobs.
Derfor skabte vi en fortælling, hvor vi med humor først angreb fordommen om, at rigtige maskiner skal brøle som en olm løve for derefter at slå fast, at truckføreren stadig kan føle den kraftfulde maskine under sig. Vi er alle syndere - men med den elektriske DT6 dumpertruck kan du i det mindste bede om tilgivelse.
Effekt
Bestræbelserne resulterede i en introduktion af den elektriske DT6 dumpertruck på det amerikanske marked af en sådan kaliber, at det rungede genklang i hele rustbæltet. Et episk mandespeak overfor et skrøbeligt mandeego er og bliver en udødelig kombination.
Team
Producer: Søren Mølgaard
Videograf: Kathrine Langmach
Editor: Magnus Dahl Jensen
'Hver gang har det været en enestående oplevelse'
Kvaliteten af deres arbejde er konstant i top, uanset hvor udfordrende eller utraditionelle opgaverne er. Dette sikrer både tillid og enestående resultater. Deres passion for ikke kun deres eget håndværk, men også vores produkter, skinner igennem fra start til slut. Selvom en gravemaskine eller dumper måske ikke er det mest glamourøse eller fotogene objekt, formår de at fremhæve det bedste i alt.
Dennis
Marketingchef, Hydrema
Skal vi snakke om jeres udfordring?
Vi bringer det gode humør – I bringer en udfordring vi skal løse.