Få en uforpligtende gennemgang af din virksomhed

Vi investerer én time*, med en forhåbning om at vi sammen får talt os varme på udfordringen og hinanden.

Gratis
Uforpligtende
Effektivt
Vi har bl.a. medvirket i:
*Vi har enkelte kriterier, som vi screener på.
Tak! Første mur er nu nedbrudt: vi har modtaget din henvendelse.

Vi glæder os til at hilse på dig.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Kæmpe tak for et sindssygt godt forløb i forbindelse med skabelsen af vores expresbusfilm. Kunne ikke have ønsket os bedre output.

Dina Blander Simonsen

Art Director, Nordjyllands Trafikselskab

En professionel samarbejdspartner, der er god til at kommunikere. I DAVA Foods er vi meget glade for samarbejdet med Absent Wall.

Sune Andersen

Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S

Serviceniveauet er helt i top. Som kunde føler jeg mig 100% i centrum ift. at opgaven bliver løst på professionel vis og til vores bedste.

Karina Poulsen

Marketing Manager, DESMI

I kender vores brandudtryk og vores humor. Det er mega praktisk, nemt og effektivt, og det bliver altid godt. Vi havde ikke været der, hvor vi er nu, uden jer.

Solveig Malvik

Director of Branding & Outbound Marketing, Asetek

Dedikation, Indsigt og Utrættelig Indsats. Selvom en gravemaskine eller dumper ikke er det mest fotogene objekt, formår de at fremhæve det bedste i alt.

Dennis Vesterbæk Hampe

Head of Global Marketing, Hydrema

A.W. teamet har endnu engang vist, at I forstår "vores verden" med fremragende rådgivning og et produkt af høj kvalitet. Tak!

Rune Steiness

PR-Konsulent, Louis Nielsen A/S

Kæmpe tak for et sindssygt godt forløb i forbindelse med skabelsen af vores expresbusfilm. Kunne ikke have ønsket os bedre output.

Dina Blander Simonsen

Art Director, Nordjyllands Trafikselskab

En professionel samarbejdspartner, der er god til at kommunikere. I DAVA Foods er vi meget glade for samarbejdet med Absent Wall.

Sune Andersen

Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S

Serviceniveauet er helt i top. Som kunde føler jeg mig 100% i centrum ift. at opgaven bliver løst på professionel vis og til vores bedste.

Karina Poulsen

Marketing Manager, DESMI

I kender vores brandudtryk og vores humor. Det er mega praktisk, nemt og effektivt, og det bliver altid godt. Vi havde ikke været der, hvor vi er nu, uden jer.

Solveig Malvik

Director of Branding & Outbound Marketing, Asetek

Dedikation, Indsigt og Utrættelig Indsats. Selvom en gravemaskine eller dumper ikke er det mest fotogene objekt, formår de at fremhæve det bedste i alt.

Dennis Vesterbæk Hampe

Head of Global Marketing, Hydrema

A.W. teamet har endnu engang vist, at I forstår "vores verden" med fremragende rådgivning og et produkt af høj kvalitet. Tak!

Rune Steiness

PR-Konsulent, Louis Nielsen A/S

Kæmpe tak for et sindssygt godt forløb i forbindelse med skabelsen af vores expresbusfilm. Kunne ikke have ønsket os bedre output.

Dina Blander Simonsen

Art Director, Nordjyllands Trafikselskab

En professionel samarbejdspartner, der er god til at kommunikere. I DAVA Foods er vi meget glade for samarbejdet med Absent Wall.

Sune Andersen

Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S

Serviceniveauet er helt i top. Som kunde føler jeg mig 100% i centrum ift. at opgaven bliver løst på professionel vis og til vores bedste.

Karina Poulsen

Marketing Manager, DESMI

I kender vores brandudtryk og vores humor. Det er mega praktisk, nemt og effektivt, og det bliver altid godt. Vi havde ikke været der, hvor vi er nu, uden jer.

Solveig Malvik

Director of Branding & Outbound Marketing, Asetek

Dedikation, Indsigt og Utrættelig Indsats. Selvom en gravemaskine eller dumper ikke er det mest fotogene objekt, formår de at fremhæve det bedste i alt.

Dennis Vesterbæk Hampe

Head of Global Marketing, Hydrema

A.W. teamet har endnu engang vist, at I forstår "vores verden" med fremragende rådgivning og et produkt af høj kvalitet. Tak!

Rune Steiness

PR-Konsulent, Louis Nielsen A/S

Content produktion: Hvad skal du bruge dine penge på?

Hvad, hvornår og hvor meget content skal man lave?

Jo mere indhold, du har, jo bedre. Content har længere levetid en man tror og kan performe igen og igen på tværs af dine kanaler.

Derfor slår vi et slag for video – hvilket er verdens mindste overraskelse men her er hvorfor: Fordi det er effektivt.

Video har lang levetid

Når du overvejer produktion af indhold til sociale medier eller contentproduktion til hjemmesiden, bør I altid tænke videoer ind.

For selvom du selvfølgelig skal supplere med andre typer af content til sociale medier, hjemmesiden og alt derimellem, kan video altså noget, som ingen andre former for content kan: Det kan nemlig bruges igen og igen. På tværs af alle dine kanaler.

Video performer godt på tværs af kanaler

I stedet for at bruge penge på produktion af content til både Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, hjemmesiden og så videre, kan du nøjes med at lave én investering, hvis du vælger video. Hvis altså I tænker det rigtigt ind.

Video performer nemlig godt på tværs af alle sociale medier og kanaler, og det betyder, at du kan bruge den eller de samme video-bidder på alle dine platforme.

Video vækker følelser

Med video får du så mange flere tangenter at spille på, end du gør med kun fotos eller tekst. Lyde, visuelle effekter, mennesker og alt dette til sammen vækker følelser.

Følelser er effektive, de forplanter sig i kroppen. Også i B2B. Tænk bare på hvad du følte, da du så Volvo's 'Epic Split' med Jean Claude Van Damme. Følelser er ikke kun kærlighed og glæde – du kan få din målgruppe til at føle sig imponeret, begejstret og have det sjovt. Følelser får os til at reagere, engagere os og i sidste ende at handle.

Så hvis du gerne vil have din målgruppe til at handle med den mindst mulige indsats, så er det værd at kigge en ekstra gang efter video, når det kommer til content produktion.

Få din målgruppe til at reagere

Vi siger ikke, at du skal skyde en hvid pil efter alle andre former for content end video – overhovedet ikke. For hos Absent Wall er vi 100% klar over, at du får de største resultater, når hele dit marketingmix spiller sammen og supplerer hinanden. Nej, vi siger bare, at du for guds skyld ikke må skippe på videodelen, når det kommer til content. Og hvis vi skal tage en snak om jeres setup, er du altid velkommen til at slå på tråden eller smide en mail vores retning – så finder vi hjertens gerne tid til at kigge jeres setup og muligheder efter i sømmene.

Intet fedt content uden forberedelse

Kunsten at skabe fedt video content handler om at lave videoer, som målgruppen bliver fanget af og gider se til ende. Bliver dine videoer kun set i få sekunder, virker de ikke efter hensigten. Møder du op til et video shoot uden at være skarp på, hvad det skal munde ud i, og hvordan det skal organiseres, er det dømt til at blive en fiasko på forhånd. Undgå et sjusket og uprofessionelt resultat ved at møde velforberedt op og have styr på, hvad du skal bruge af optagelser, og hvordan det helt præcist skal foregå. Husk også at sætte tilstrækkeligt med tid af, så der er mulighed for at tage scener om og at gennemgå dem for at tjekke, om det kan gøres bedre. Vær helt skarp på, hvad du vil med din video, inden du går i gang med optagelserne: Hvad skal konceptet gå ud på? Hvordan skal manuskriptet se ud? Hvilke optagelser har du brug for? Skriv det ned!

Hvor skal videoen optages henne?

Vær original – undgå at kopiere

Vil du gerne skabe fedt content, som din målgruppe gider at bruge tid på at se til ende? Så vær kreativ og original. Lad være med at kopiere andres værker – skab dit helt eget unikke content. Lav din research ordentligt og tjek ud hvilken type af indhold, der er populært inden for din branche, og find så en vinkel, som ikke allerede er blevet dækket. Lad din kreativitet få frit spil og tjek hellere en gang for meget end for lidt, om der allerede er lavet lignende indhold! Sæt gerne standarden højt, når du skal finde de personer, som skal med i videoen. Det er en klar fordel, at de kan huske deres replikker, og at de virker naturlige foran kameraet.

Spar tid – hav styr på dit shit

Du kan redde det meste med redigering, når du er færdig med at filme. Men redigering tager tid. Så hvorfor ikke stile efter at lave en bedre optagelse?

Kikser en scene, så lær af, hvad der gik galt, og tag scenen om.

Hav styr på lyden. Hav styr på lyset. Hav et script.

Det er simpelt, men det gør underværker.

Skal vi tage en snak?

Ring til os på 93 59 00 02 eller vælg en dag og et tidspunkt, der passer dig.

   
     

Mød os 👋

Få en gratis konsultation
Gratis
Uforpligtende
Effektivt

Dyk ned i de øvrige
services

Branding & Identitet

Branding er kunsten at forme opfattelser og følelser, mens identitet gør det nemt for målgruppen at genkende jer. Dette fundament kan vi støbe eller styrke, således vores fælles afsæt er stærkt, når jeres budskaber skal møde verden.

Læs om branding & identitet
Strategisk kommunikation

Kommunikationsindsatser skal bidrage til at I når jeres forretningsmål – men det gør vi kun, hvis vi formår at kommunikere på en måde, der giver modtageren lyst til at lytte. Det kræver et strategisk blik på kommunikationen.

Læs om strategisk kommunikation
Videoproduktion

Video er et effektivt redskab, når målgruppen skal tages på en rejse ind i jeres brandunivers. Med 1000+ produktioner gennem et årti, ved vi hvordan man forener den gode fortælling med sikker eksekvering. Fra idéudvikling til færdig produktion.

Læs om videoproduktion
Kurser & oplæg

Vi deler viden, der rykker ved jeres perspektiver og know-how. Indholdet kan skræddersyes til netop jeres case, uanset om emnet er brandstrategi, strategisk kommunikation eller videoproduktion. Vi afholder løbende faglige events.

Læs om kurser & oplæg