Indholdsunivers
Cases /
DAVA Foods
Udfordring
Hvordan præsenterer du et nyt produktsortiment for en ny målgruppe, så de drages og samtidig forstår brugen og værdien af produktet?
DAVA Foods er nordens største æggeproducent, som de seneste år har entreret med nye produktkategorier og i nye markeder. Vi har hjulpet dem på tværs af kommunikationsindsatser, men i denne case er der tale om æggehvider målrettet kvinder, der er seriøse med deres træning.
Kunde
DAVA Foods
Services
Content on demand
Videoproduktion
Konceptudvikling
Løsning
Vi skabte en dynamisk træningsvideo med en ung kvinde i hovedrollen, som svedende afslutter sin træning ved at indtage produktet. Æstetikken og det høje tempo var greb, som bidrog til at fastholde målgruppen, samtidig med, at produktet placeres i den rette brugskontekst. Alt sammen filmet et crossfit center om natten for at ramme det ønskede look & feel.
Effekt
Vi fik sat DAVA Foods' whitePro på landkortet, på en måde der klinger alt andet end blot æggegigant, men nærmere international fødevarevirksomhed med en grøn agenda.
Team
Producer: Søren Mølgaard
Videograf: Kathrine Langmach
'En professionel samarbejdspartner, der er god til at kommunikere'
I DAVA Foods er vi meget glade for samarbejdet med Absent Wall. Vi har i Absent Wall en professionel samarbejdspartner, der både før, under og efter optagelse af film er god til at kommunikere om processen, og som via sparring om opgaven "fremtryller" et rigtigt godt produkt i en høj kvalitet.
Sune Andersen
Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S
Skal vi snakke om jeres udfordring?
Vi bringer det gode humør – I bringer en udfordring vi skal løse.